Bättre och bättre

Jag har börjat om med LCHF igen, och det är så skönt när man känner att många saker faller på plats bara genom att man styr om kosten. Det underlättar mitt liv att inte ha blodsockertoppar och dalar när jag mår som jag mår så det känns underbart.
 
Jag har pysslat med designen här på bloggen också, mest för att det ska bli inspirerande igen att titta in här. Ni är ju trots allt en klunga som klickar er in här varje dag och det uppskattar jag till max!
 
Eftersom jag mår bättre och har mer energi känns bloggen som ett bra sätt att rycka upp mig ännu mer. Ser ljust på framtiden och har inte längre samma ångest som tidigare. Så snart kan ni se framemot mer uppdateringar, både från kosten men även träning och annat som jag gillar.
 
Kram på er!
 

Kommentarer
Postat av: Maria i Brände

Roligt höra att du mår bättre.
Tänker ofta på er.
Sköt om dig och njut av vårsolen.
Kram <3

Svar: Tack Maria <3
Massa kramar!
Sofia

2013-03-09 @ 00:42:29
Postat av: Malin

Du är så underbart fin Sofia! :) ♡

Svar: tack <3 du med!!!
Sofia

2013-03-12 @ 10:44:07

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback