Igår

Hade världens mysigaste och roligaste gårdag, började med att fixa naglarna hos Sara (Nails By S). Det är verkligen en lyx jag unnar mig, man känner sig så himla mycket kvinnligare och finare. Eftermiddagen spenderades i soffan och sängen, totalt slappandes och mysandes med riktigt god rostbiff i gorgonzolasås och sallad till lunch. På kvällssidan laddade vi om och gjorde oss fina och åkte till bästa Tina och David för middag (LCHF-anpassat till mig, man har vänner av rang). Ugnsstekt lax med rattatouille och kall sås till mig men klyftpotatis fanns också att tillgå. Där spelade vi en match (ej regelrätt, dock rolig) TP och Tina vann såklart! Sedan vidare till finaste Victoria för ost, kex och vin och där satte jag väl i mig en halv brie - jag älskar ost! Sist men inte minst drog vi ut och dansade flera timmar, så idag är jag lagomt mör i kroppen och sinnet men det var så värt det!

Vad gårdagen också visade på var hur enkelt det är att leva enligt LCHF bara man bestämt sig. Det gillar vi!


 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback