En vecka

Tiden bara ruuuuuuusar fram. Swoosch, har hunnit med två pass på gymmet, det tredje blir imorgon, sen sticker jag till Umeå en snabb sväng för jobbmöte. Kan bli glest med updates av den anledningen.
 
Men, vad säger vi om veckans resultat då?
 
 
 
Jag är själv helt i chock, har aldrig någonsin tappat så mycket på så kort tid... men, enligt mina egna reflektioner och tankar så beror det på de extrema mängderna vätska jag samlar på mig när jag äter mycket kolhydrater, OCH, det har ju som ni vet varit jul och nyår... frosseriets hejdlösa helger. Så mycket kolhydrater = mycket vätska i kroppen = tappar mycket vikt när jag slutar med kolhydrater eftersom vätskan inte har något att binda med längre. Men visst är det coolt ändå? Fem kilo på en vecka... ska le resten av veckan tills nästa vägning!
 
Puss på er! ♥
 
 
Trött men nöjd tjej påväg till jobbet imorse...

Kommentarer
Postat av: Maua

Men shiiiit! Grattis, vilket kvitto på att du gör rätt :)

Svar: Tack!! :)
Sofia

2013-01-10 @ 18:07:11
URL: http://bestofnorrbotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback