Två veckor

Jag har en hel radda med saker som jag vill hinna skriva här, men det är bara en sak som fattas och det är tiden. Nåväl, vi får hoppas att det blir mer av den varan framöver.
 
Veckans resultat är... ett som jag till viss del är stolt över men jag som till viss del hade kunnat kämpa mer för att det skulle bli bättre. Har bara hunnit träna två gånger (+ en tiominuters workout hemma med situps, utfall och plankan, men det räknas inte) och även om jag har varit relativt strikt med maten så har det varit mycket småsnaskande på mandlar och tjuvätande av lite banan till tacos och liknande. Efterrätter, vin och annat tjuvande gör ju sitt till också. Så, jag har gjort det okej, men inte bäst. De senaste två dagarna har jag haft ett jättesötsug också, jag vet inte varför. Måste ha fått i mig något som triggade mig men jag vet inte vad.
 
Men, nu är det dags för en ny vecka med nya möjligheter och det är alltid skönt att inse vad man gör fel, och sedan ändra på de sakerna. Så nu kör vi stenhårt!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Du har gjort sådana grymma resultat tjejen. Målvikten är ju inte långt borta i din takt! Och du vet exakt hur du ska göra för att ta dig dit. Du är ett proffs och du har en vilja av stål! Föreställ dig när du når ditt mål, vilken prestation! Påminn dig om det varje dag. Du klarar allt:) Kör hårt nu!

Svar: Tack fina underbara! Igår var en sån dag då jag bara ville kasta in handskarna och ge upp hoppet igen. Det kommer i skov, har en såndär dipp några dagar i stöten kanske en gång i månaden. Oftast klarar jag av att stå emot, men igår åt jag spaghetti och köttfärssås till middag, det enda med större mängd kolhydrater sen jag började om. Det var gott, men inte värt det, plus att det kom upp imorse vilket var mindre fräscht... magsjuka är ingen lek! :( Men snart är jag tillbaka på spåret igen. Kram på dig!
Sofia

2013-01-18 @ 23:19:22
URL: http://sabinabjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback