Var åkte jag?

Jag är kvar här, bara med en miljon upptåg just nu. Flytt med jobbet, saker att fixa, samtal att ringa. Färgar håret och bokar resa till Thailand. Blir alldeles för bortskämd av mitt hjärta och är på sjukt bra utbildningar. Ja - livet kallas det visst? Men jag njuter av varje sekund som det känns såhär bra.
 
Kosten flyter på som att jag aldrig gjort annat och vågen pekar neråt. Hade minskat ett kilo förra veckan också, känns underbart. Fem kilo på två veckor är inte världssämst, är himla nöjd :) kanske jag till och med kan känna mig snygg nere i Thailand om två månader? Jag hoppas det.
 
Träningen är väl det enda som det går sisådär med kan jag erkänna, att vara sjuk förra veckan drog verkligen ner motivationen, samt att vädret inte är till någon större tröst. Men jag hoppas det kommer!
 
Puss på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu är jag tillbaka! Och då tycker jag att du också ska va de :) puuussss på dig fina!!

2012-09-15 @ 12:31:35
URL: http://www.tjockisfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback