På bussen

Sitter på bussen påväg mot Umeå, klädde mig för höstväder men det är tydligen strålande sol och varmt? Haha nåväl får byta om när jag kommer fram.

Titta vad jag hittade på Pressbyrån i Luleå: torrostade mandlar! Hann och orkade inte åka och handla något igår innan jag skulle åka och förväntade mig att få sitta hungrig hela bussresan, men icke. Bra Pressbyrån! Att de har sjukaste gott kaffe och världens trevligaste anställda i kassan gjorde inte morgonen sämre. Nästan så att det var värt att kliva upp halv sex! Nötterna ska jag smaska på när min periodiska fasta är över, runt nio, halv tio. Vad är periodisk fasta? Det undrar säkert en del, vi tar det en annan dag.

Angående förkylningen så känns det något bättre idag, dock är jag fortfarande sådär fult "sjuksvullen" i ansiktet och jättesnorig. Håll tummarna för att det blir bättre snabbt! Och ursäkta kvallan på bilderna, de är tagna med Ipaden.

Ha en lovely day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback